Presentation - Jennifer

Hej, tänkte berätta lite om mig själv så att ni lär känna mig! Jag heter då Jennifer Enström och är född 1997. Alltså är jag 14 år, men fyller 15 i Oktober. Jag har en egen häst vid namn Next och han är ett Svenskt halvblod på 17 år. Sen har jag även en kanin vid namn Isabella eller Bella som jag kallar henne, hon fyller 2 år om en vecka! :) På fritiden är jag nästan alltid med kompisar eller hos Next. Jag har även ett stort intresse för fotografering och fotar med min systemkamera Nikon D3000! :) Jag älskar att shoppa det är det bästa som finns hehe! I den här bloggen kommer ni få följa mitt, Nexts & Isabella liv genom tävlingar, träningar och mycket mer! :D Kan även passa på att säga att jag & jenny går i samma klass och vi har känt varandra i 10 år, och har alltid varit bästa vänner, en bättre kompis än Jenny kan man inte hitta! <3












Kram Jennifer


Kommentarer
Postat av: Annelie

Sv; Hehe! Tack så mkt :)

2012-05-03 @ 22:16:46
URL: http://allroundryttarinnan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0