Hemma !

Kom precis hem från stallet, har ridit på långritt med min kompis Ylva! Vi var ute i 2 timmar och 15 min hehe! Superhärligt verkligen, vi var lite busiga och red till Willys och köpte godis sen satte vi oss där mitt i stan på en gräsplätt och fikade med hästarna hahah! Våra hästar får vara med om mycket. Just nu sitter jag och käkar godis och lyssnar på musik, love life! Och om Jenny inte kommer hem allt för sent ikväll från sin Cheerleading uppvisning så ska jag vara med henne en stund! Imorgon ska jag ut med lite härligt folk också, myyyyys. Hoppas ni har en superhärlig kväll bye bye!


Kram Jennifer


Kommentarer
Postat av: Evelina J'

Haha busigt! :)

Söta ! <3

2012-05-04 @ 07:34:44
URL: http://honevelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0