Godnatt

Ligger i sängen och tänkte sova snart men först tänkte jag berätta vad som har hänt idag :) Brände mig jättemycket i skolan förut märkte jag, men efter skolan drog jag, Moa och Jennifer till lundbybadet o badade i utepoolen :p Trodde det skulle vara jättekallt men det var faktist riktigt skönt :) Sen åkte alla hem till sig o så och jag var med Tindra och Linn en stund :) Det är två som bor på min gata :P Vi hoppade studsmatta i spöregn när det åskade och blixtrade :D Men sen kom Moa och Tindra o Linn gick hem så vi drog ner till Coop o köpte choklad, cider mm. o sen satte vi oss en stund på Burger King :) På vägen hem träffade vi Eric haha ;p Men sen satte jag o Moa oss i en busskur o cpade :D Lyckad dag i alla fall ! :D Kram Jenny!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0