Tekniklektion

Har teknik nu.. Sitter bara och kollar på någon tråkig film så de e ganska chill för jag kollar ändå inte på filmen :p Efter skolan ska jag bara dra hem och äta o sen träffa Tobbe :) Egentligen skulle Jennifer följt med och träffat honom också men hon kanske skulle till stallet så vi får se hur det blir.. Kan inte vara med honom så länge i alla fall för min lillebror ska ha kalas, men kvällen blir ändå kul för efter kalaset ska jag va med Moa och Jennifer :) Adam ville träffas en stund sen men vet inte om jag hinner med det så träffar honom på tisdag i stället då :D Jag och Jennifer var med Adam igår också :p Först skulle det bara bli vi tre, sen han bah : Tog med mig två polare också :P Så då var vi fem stycken och i stan träffade vi två tjejer också som var med och sen kom Adams och deras kompis Anton xD Så vi var ganska många igår , men det var kul i alla fall :) Kram Jenny :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0