Övernattning :D

Städade bara i skolan idag så vi slutade typ 09.40 i morse :D När jag kom hem gjorde jag inte så mycket men efter typ en halvtimma kom Moa hem till mig, så jag gjorde korv med bröd till oss haha :) Sen lite senare färgade jag Moas hår rosa, sminkade henne jättefint och nopprade hennes ögonbryn hehe :p Skulle möta Adam och Anton i stan vid halv fem så ja, vi drog in till stan vid fyra men fick hänga där i två timmar innan Adam och Anton kom för dom var typ försenade .. Men Jennifer kom typ samtidigt som dom så det var ju bra i alla fall :) Vi satt inne på Mc ett tag men när vi stack därifrån glömde jag min Gina Tricot påse och jag märkte det när jag kom hem så jag och Jennifer åkte in till stan igen och frågade om dom hade fått in någon påse då och det hade dom så jag fick tillbaka mina shorts ! :D Men just nu ligger jag och Jennifer i mitt rum och väntar på Moa som borde komma när som helst :)) Kraam Jenny! :D<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0