:)

Haft uppvisning idag i Mölndal :p Det gick väl bra förutom att ganska många i laget skadade sig :/ Jennifer och några till va o kollade så jag tog vagnen med dom hem :) De andra åkte hem till sig men jag och Jennifer åkte hem till mig och åt korv med bröd xD Sen träffade vi Moa och Max så stack vi till Coop och köpte godis och kakor typ tills imon för vi har klassens dag :P Gör typ ingenting just nu i alla fall, bara ligger o tråkar i sängen .. Men inte så långt kvar till sommarlovet i alla fall, slutar på torsdag :D Tror jag ska o köpa avslutningskläder imon, men sen vet jag inte mer vad jag ska göra... Kanske va med Jennifer som jag är med varje dag annars ;)


Kommentarer
Postat av: johanna ♥

har kört igång en This or That på bloggen, så kommentera massor! :D ♥

2012-06-05 @ 12:06:49
URL: http://moonjumper.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0